Chcemy Państwa zaprosić na kolejne już szkolenie przygotowane przez Product Managera Power Solutions. Dzisiaj skupimy się na ogniwach customizowanych.
W Portalu zakupowym B2B znajdą Państwo 234 propozycji ogniw, z których wiele dostępnych jest wprost z magazynu. JM elektronik zapewnia doradztwo w doborze i szybką dostawę. Nasza firma legitymizuje się statusem nadawcy, nadanym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego, dzięki czemu ogniwa z naszej oferty mogą być dostarczane także drogą lotniczą.
Zapraszamy na szkolenie online, podczas którego w zaledwie 11 minut nasz Product Manager wprowadzi Państwa w świat ogniw customizowanych, skupiając się na następująch zagadnieniach:
- Co rozumiemy pod pojęciem ogniwa customizowanego?
- Jak wyglądają przykładowe spersonalizowane projekty ogniw, pakietów i układów hybrydowych?
- Z jakich etapów składa się proces wykonania ogniwa customizowanego – na przykładzie wybranego urządzenia IoT, lokalizatora GPS+LoRaWAN?
- Co ma znaczenie przy projektowaniu ogniwa customizowanego?
- Jakich błędów należy się wystrzegać przy projekcie ogniwa spersonalizowanego?
- Czy ogniwo customizowane wymaga testowania?
- Jak magazynowanie wpływa na jakość ogniw?
Szkolenie jest nieodpłatne i dostępne dla użytkowników Portalu zakupowego B2B.
Przedstawicieli firm, którzy nie posiadają jeszcze konta w Portalu zapraszamy do rejestracji>> Rejestracja i konto mają charakter nieodpłatny, a także pozwalają na skorzystanie z ofert specjalnych oraz bazy szkoleń video poświęconych tematyce Power Solutions.
Do Państwa dyspozycji stawiamy naszego Product Managera Power Solutions oraz kontaktowy adres e-mail: powersolutions[at]jm.pl. Zapraszamy do kontaktu i śledzenia naszych promocji!
Konto w Portalu zakupowym B2B umożliwia, między innymi:
- wgląd w asortyment wraz z informacjami o oferowanych produktach, zdjęciami, kartami katalogowymi, informacjami o produktach podobnych czy powiązanych,
- składania zapytań ofertowych,
- podgląd stanów magazynowych,
- uzyskania informacji o przewidywanym czasie oczekiwania na produkt,
- sprawdzenia potwierdzonej daty najbliższej dostawy interesującego asortymentu,
- zamawiania produktów,
- podglądu we wszystkie oferty, zamówienia, faktury i płatności firmy,
- założenia subkont dla pracowników z możliwością ustanowienia ograniczonego dostępu do oferowanych modułów,
- korzystanie z udostępnianej w kanale B2B bazy wiedzy, internetowych szkoleń i przewodników oraz zarządzanie zgodą na otrzymywanie newslettera,
- dokonanie zgłoszenia reklamacyjnego oraz sprawdzenie statusu reklamacji,
- sprawdzenie numeru WZ i numer listu przewozowego,
- DARMOWĄ wysyłkę!